Me poleks kunagi arvanud, et miski võiks olla lahedam kui must... aga tundub, et eksisime, sest meie uus hall FSR on tõesti kuradi lahe.
Kui lisasime oma mudelivalikusse originaalse üleni musta, madala alaosaga tänavamasina, mis on FSR, ei uskunud me, et saame seda veelgi ilusamaks muuta. Selgub, et võiksime.
Selle uue FSR-i läikiva viimistlusega jahehall paak ja paneelid peavad olema nähtavad lihast (või õigemini metallist), et neid tõeliselt hinnata. Ja kui te seda teete, jääte konksuks – see ratas on nii hea.
Nii et sel aastal on hall uus must. Aga võib-olla on see alati olnud…
Tahtsime luua sportliku hõnguga Mutti. OK, nii et meie versioon sportlikust võib enamiku inimeste jaoks veidi erineda ja FSR ei ole kindlasti Mani saare kandidaat, aga kas me hoolime – me kindlasti mitte. See on Mutt – madala põhjaga sõmer mootorratas, millel on keelatud kohandatud võidusõitja hõng.
Peamine erinevus FSR-ist võrreldes meie teiste mudelitega on uued kerged 17-tollised valurattad, mis on kaetud keskmise teekummiga. See kombinatsioon võimaldab teil FSR-i nurkadesse visata ja sirgeid jooni lõhkeda. Veidi väiksema rattaga
kaasneb madalam istmekõrgus. Kui teil pole selliseid jalgu nagu Crazylegs Crane või kui teile lihtsalt meeldib, kui teie jalgrattad tekile löövad, siis FSR on teie jaoks kutsikas. Tegelikult on see väike ripper meie motikate madalaim istmekõrgus.
Motikal ringi vaadates näete veel mõnda korralikku puudutust, mida te pole varem näinud. Alustades teravast otsast, näete neid kauneid käsitsi valmistatud TIG-keevitatud roostevabast terasest porilaudade kronsteine, päris teravad, eks? Unustamata on ka uued tagumised gaasiamordid, mis aitavad hoida FSR-i kindlalt asfaldil.
Järgige kahvleid ülespoole ja jõuate baarideni. Need on meie alumiiniumist madala kõrgusega latid, nagu on näha paljudel meie jalgratastel. Kuid vaadake neid kergeid alumiiniumist ja kummist käepidemeid ning Mutt Motorcycles'i vardaotsi, mis täiendavad CNC-kahvli katteid ja peavarre mutrit. Jah, siin on teema arenemas...
Sellest suurest hiilgava läikega hallist paagist tagasi liikudes leiate korraliku madala profiiliga istme. Seejärel oleme tagasi kergete anodeeritud alumiiniumosade juurde uute kujuindikaatorite kujul.
Alumiiniumist osad on komplekteeritud lühikeste ratsa- ja pillipulkade ning kiiruse jaoks puuritud käigukangi ja käigukangiga. Ja loomulikult on kõik kommid viimistletud kõige mustema mustaga.
Samuti märkate neid uhkeid uue kujuga külgpaneele ja heitgaasi soojuskaitset, mis on täiesti uued täiendused ja aitavad anda FSR-ile madalat tänavaspordihõngu.
Nii et olenemata sellest, kas võitlete läbi linna või põletate lahtisel teel kummi, naeratab FSR teid kogu tee kõrvast kõrvani.
Lisainfo
Lühidalt | NIHESTUS – 250cc |
---|---|
Kaal ja mõõtmed | ISTME KÕRGUS – 790 mm |
Võimsus | MOOTORI TÜÜP – 4-taktiline ühe silinder |
Rattad | RATTAD & VELJED – Mustad 17-tollised valuveljed |
Välimus | RAAM – Twin Shock |