See motikas paneb sind linnas ringi liikuma ja näed ülikiiresti lahe välja.
Niisiis, milliseid koostisosi on FSR-i valmistamiseks vaja? Kõigepealt võtke meie klassikalisest valikust kõik mahlased tükid: topeltamordiraam, ühesilindriline neljataktiline mootor ja madal, agressiivne hoiak. Seejärel lisame piserdada midagi ainulaadset, mida ainult Muti kutid oskavad.
Tahtsime luua sportliku hõnguga Mutti. OK, nii et meie versioon sportlikust võib enamiku inimeste jaoks veidi erineda ja FSR ei ole kindlasti Mani saare kandidaat, aga kas me hoolime – me kindlasti mitte. See on Mutt – madala põhjaga sõmer mootorratas, millel on keelatud kohandatud võidusõitja hõng.
Peamine erinevus FSR-iga võrreldes meie teiste mudelitega on uued kerged 17-tollised valurattad, mis on kaetud keskmise teekummiga. See kombinatsioon võimaldab teil FSR-i nurkadesse visata ja sirgeid jooni lõhkeda.
Veidi väiksema rattaga kaasneb madalam istmekõrgus. Kui teil pole selliseid jalgu nagu Crazylegs Crane või kui teile lihtsalt meeldib, kui teie jalgrattad tekile löövad, on FSR teie jaoks kutsikas. Tegelikult on see väike ripper meie motikate madalaim istmekõrgus.
Motikal ringi vaadates näete veel mõnda korralikku puudutust, mida te pole varem näinud. Alates teravast otsast näete neid kauneid käsitsi valmistatud TIG-keevitatud roostevabast terasest poritiiva kronsteine; päris terav eks? Unustamata on ka uued tagumised gaasiamordid, mis aitavad hoida FSR-i kindlalt asfaldil.
Järgige kahvleid ülespoole ja jõuate baarideni. Need on meie alumiiniumist madala kõrgusega latid, nagu on näha paljudel meie jalgratastel. Kuid vaadake neid kergeid alumiiniumist ja kummist käepidemeid ning Mutt Motorcycles'i vardaotsi, mis täiendavad CNC kahvli katteid ja peavarre mutrit. Jah, siin on teema arenemas...
Sellest suurest hiilgava läikega hallist paagist tagasi liikudes leiate korraliku madala profiiliga istme. Seejärel oleme tagasi kergete anodeeritud alumiiniumosade juurde uute kujuindikaatorite kujul.
Alumiiniumist osad on komplekteeritud lühikeste ratsa- ja pillipulkade ning kiiruse jaoks puuritud käigukangi ja käigukangiga. Ja loomulikult on kõik kommid viimistletud kõige mustema mustaga.
Samuti märkate neid uhkeid uue kujuga külgpaneele ja heitgaasi soojuskaitset, mis on täiesti uued täiendused ja aitavad anda FSR-ile madalat tänavaspordihõngu.
Nii et olenemata sellest, kas võitlete läbi linna või põletate lahtisel teel kummi, naeratab FSR teid kogu tee kõrvast kõrvani.
Lisainfo
Lühidalt | NIHESTUS – 125cc |
---|---|
Kaal ja mõõtmed | ISTME KÕRGUS – 760 mm |
Võimsus | MOOTORI TÜÜP – 4-taktiline ühe silinder |
Rattad | RATTAD & VELJED – Mustad 17-tollised valuveljed |
Välimus | RAAM – Twin Shock |