Sabbath
Sabbath tuleb, lööb ukse sisse, võtab shoti tequilat, haarab mikrolaineahjust pitsa ja istub seda bossi toolile sööma.
Sabbath veereb tursketel 4.00×18 rehvidel – tegelikult on see kõige laiem esirehv meie mudelite hulgas, seetõttu pidime paigaldama laiema esimese porika. Nagu kõik meie Black Metal mudelid, on ka Sabbathi veljed mustaks värvitud kodaratega. Et rõhutada laiu rattaid, valisime veidi kitsama ja kõrgema mustaks värvitud juhtraua ja musta värvi teemantmustriga käepidemed – täiuslik kombinatsioon selle pisikese roomiktraktori vedamiseks läbi liikluse või kiirete käänakute.
Istumisosa jaoks kujundasime äärmiselt õhukese teemantmustriga musta värvi istme, mis sobib ideaalselt kokku käepidemetega. Muidugi on iste käsitööna valmistatud meie Birminghami töötajate poolt. Kütusepaagi värvi osas on sul kaks valikut – klassikaline mattmust või uus super-slick titaan-hall.
Lühike tagumine alumiiniumist porikas on matmusta värvkatte all, nagu ka esimene. Matmustad amortisaatorid hoiavad ratta kindlalt teel ning täispikkuses roostevabast terasest ning mattmust väljalaskesüsteem hoolitseb sellele Mutt’ile omase sügava mürina eest. Mustad alumiiniumist suunatuled tumeda suitsutatud klaasidega on standardvarustuses, nagu ka satiinmust võre, mis kaitseb halogeen esituld. Alumiiniumist must LED tagatuli kaunistab selle väikese paksu iluduse tagumist osa.
See ratas pakub detaile, mida sa kohe ei pruugi märgata, kuid need eristavad selle metsalise konkurentidest. Mustad anodeeritud alumiiniumist osad, nagu näiteks suunatule kinnitused; sõitja- ja kaassõitja jalarauad; ning puuritud alumiiniumist käiguvahetuspedaal. Heida pilk matsakale tagaosale ja näed, et seal on neli läikima löödud mutrit, mis hoiavad tagumisi amortisaatoreid omal kohal.
Märkimisväärselt oleme toimetanud ka lehtmetalliga – nurgeline karterikaitse ja sarnane tagumise piduri peasilindri kate annavad rattale madalama ja agressiivsema väljanägemise, Bruce Wayne oleks uhke.
Loomulikult on ka sel Mutt’il 5-käiguline käigukast, neutraalasendi indikaator, elektriline starter ja kõik muu, mida kaasaegselt mootorrattalt oodata. Kuulikindel 4-taktiline mootor, mis on varustatud kütuse sissepritsega on istutatud kahe tagumise amortisaatoriga toruraami vahele ülesandega tagada sujuv ja jõuline sõiduelamus.
125 cc |
250cc |
|
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti | |
Käigukast | 5 käiguline manuaal | |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 10 Nm | 18 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 790mm | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2020mm 810mm 1090mm |
2060mm 810mm 1150mm |
Tühikaal: | 117kg | 130kg |
Kütusepaak: | 14l | |
Jahutus | Õhkjahutus | |
Starter: | Elektriline | |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse | |
CO2 | 57g/km | 66g/km |
Ülekanne | Kett | |
Heitmenorm: | EU5 | |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – must roostevaba teras | |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga | |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) | |
Raam | Twin Shock |