Mastiff
Brutaalne, samas viimistletud, asfalditallaja astus just mängu
Plaanisime Mastiffist teha Muttide kuninga mistõttu otsustasime siia-sinna lisada natuke armastust, et ta oleks veidi erinev, säilitades samas selgelt Mutt’i äratuntava väljanägemise.
Esiteks muidugi paak, mis on spetsiaalselt Mastiffi ja GT-SS-i jaoks kujundatud. Tahtsime säilitada klassikalise paagi kuju, kuid lisada sinna tugeva annuse steroide, suurendades selle mahtu 15 liitrini. Mastiffi seljas olles paitstab see hiiglaslik paak suisa ilus. Lisasime paagile Monza-stiilis kroomitud korgi, et lisada veidi klassikalist britilikkust.
Esiossa istutasime superlaia ja sügava mustriga rehvi, mis on tõmmatud musta 18″ roostevabade kodaratega velje ümber. Lühike harjatud alumiiniumist porilaud, esitulede kaitseraud ning roostevabast terasest miniatuurne spidokas koos anodeeritud mustade Mutt’i käepidemetega. No see on ju suisa kena!
Vaadake lähemalt ja märkate veel detaile. Näiteks need lahedad LED-suunatuled, esitulede kinnitused, kahvli korgid ja kinnituspoldid ning muidugi mustad anodeeritud käepideme klambrid. Stiilne, eks? Ratta küljele oleme valinud mattmusta ja matt-hõbedase värvikatte, mis rõhutab massiivse paagi kuju. Silmailu täiendavad teemantõmblusega pruun iste ja käepidemed.
Vaata veel ja näed satiinviimistlusega roostevabast terasest väljalaset. Seda, mis paneb Mutt’i haukuma, nagu sa juba tead. Lisasime sinna ka vastupidava alumiiniumist õlipõhjakaitse, oh, ja muidugi mõned lahedad katted näiteks õlifiltrile… detailid, detailid.
Tagaratas on 18 tolline, mida katab lühike harjatud alumiiniumist porilaud ning väike alumiiniumist LED-tagatuli.
Märkimisväärselt oleme toimetanud ka lehtmetalliga – nurgeline karterikaitse ja sarnane tagumise piduri peasilindri kate annavad rattale madalama ja agressiivsema väljanägemise, Bruce Wayne oleks uhke.
Kahe tagumise amortisaatoriga toruraami vahel peitub vastupidav 4-taktiline mootor, mis on varustatud kütuse sissepritsega. Loomulikult on ka sel Mutt’il 5-käiguline käigukast, neutraalasendi indikaator, elektriline starter ja kõik muu, mida kaasaegselt mootorrattalt oodata.
Mastiff on väikeste kubatuuriga masinate seas suur koer, ideaalne nii linna sõiduradadele kui maapiirkonna teedele painutamiseks. Kui soovid olla kuningas, siis tule ja vaata Mastiffi oma silmaga üle.
125 cc |
250cc |
|
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti | |
Käigukast | 5 käiguline manuaal | |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 10 Nm | 18 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 790mm | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2020mm 810mm 1090mm |
2060mm 810mm 1150mm |
Tühikaal: | 117kg | 130kg |
Kütusepaak: | 15l | |
Jahutus | Õhkjahutus | |
Starter: | Elektriline | |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse | |
CO2 | 57g/km | 66g/km |
Ülekanne | Kett | |
Heitmenorm: | EU5 | |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras | |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga | |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) | |
Raam | Twin Shock |