Mastiff
Brutaalne, ent väljapeetud maanteeröövel
Kuratlik, kuid kombeline
Mastiffist tahtsime teha Muttide kuninga, nõndaks lisasime sellele motikale armastusega siia-sinna väikseid omapärasid, jäädes seejuures truuks Mutti stiili eksimatule joonele.
Esmalt juhime tähelepanu massiivsele kütusepaagile, mis disainitud spetsiaalselt Mastiffile ja GT-SSile. Säilitasime paagi klassikalise kuju, kuid lisasime tugeva annuse steroide, suurendades paagi mahtu 15 liitrini. Monza stiilis kroomitud korgiga paak on ilus vaatepilt nii möödujale kui lenksukeerajale.
Pisiasjad, mis ei tekita küsimusi
Pisiasjad ja detailsus on Mastiffi puhul omaette tase.
Esiosas näed roostevabade kodaratega 18-tollise velje peal laia sügava mustriga rehvi, lühemat harjatud alumiiniumist porikat, esitule võret ning pisikest roostevabast terasest spidomeetrit koos mustade anodeeritud käepidemetega.
Väikeseid ägedaid detaile leidub veel: LED-suunatuled, esitule kinnitused, amordi korgid, mustad anodeeritud käepidemete klambrid. Rohkelt rõõmu väikestest asjadest!
Mattmusta ja -hõbedaga tehtud värvitööd küljepaneelidel ühilduvad matsaka kütusepaagi disainiga ning teemantõmblusega iste ja kokkusobivad käepidemed oma pruunis värvitoonis on kirsiks tordil.
Iga detail loeb
Oleme usinalt toimetanud ka lehtmetalliga – nurgeline karterikaitse ja sarnane tagumise piduri peasilindri kate annavad rattale madalama ja agressiivsema väljanägemise, Bruce Wayne oleks uhke.
Kuulikindel 4-taktiline mootor, mis on varustatud kütuse sissepritsega, on istutatud kahe tagumise amortisaatoriga toruraami vahele ülesandega tagada sujuv ja jõuline sõiduelamus. Loomulikult on ka sel Muttil 5-käiguline käigukast, tühikäigu indikaator, elektriline starter ja kõik muu, mida kaasaegselt mootorrattalt oodata.
Mastiff on väiksema kubatuuriga motikate karjas suurim elukas, kes valitseb nii linnatänavatel kui külateedel. Kui tahad ennast tunda nagu tõeline kunn, siis vaata see tsikkel kindlasti oma silmaga üle.
Mastiff
Tehnilised andmed
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti |
Käigukast | 5 käiguline manuaal |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw |
Päärdemoment | 10 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h |
Istme kõrgus: | 790mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2020mm 810mm 1090mm |
Tühikaal: | 117kg |
Kütusepaak: | 15l |
Jahutus | Õhkjahutus |
Starter: | Elektriline |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse |
CO2 | 57g/km |
Ülekanne | Kett |
Heitmenorm: | EU5 |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) |
Raam | Twin Shock |
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti |
Käigukast | 5 käiguline manuaal |
Võimsus: | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 18 Nm |
Tippkiirus: | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2060mm 810mm 1150mm |
Tühikaal: | 130kg |
Kütusepaak: | 15l |
Jahutus | Õhkjahutus |
Starter: | Elektriline |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse |
CO2 | 66g/km |
Ülekanne | Kett |
Heitmenorm: | EU5 |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga |
Pidurid | ABS |
Raam | Twin Shock |