GT-SS
Mutti lõbu ja raev klassikalises briti stiilis
iKas inimesed tõesti sõidavad pikamaasõite väikeste mootorratastega? Tõepoolest, jah! Meil on kliente, kes on sõitnud meie mootorratastega, Londonist risti läbi Euroopa ja tagasi.
GT-SS on Mutt, mis on loodud pikemat sõitu silmas pidades. Seda öeldes…, kui soovid lihtsalt oma GT-SS-iga pubisse sõita ja natuke poosetada, siis see on samuti lahe. Mõte on lihtne: võta üks meie tahumatu ja industriaalset hinge omav Mutt ja saada ta härrasmeeste klubisse, et õppida veidi viisakat käitumist ja anda talle vahendid pikemaks maanteekasutuseks.
Esimeseks sammuks on suurem paak. Meie tavaline paak on kindlasti piisavalt suur, kuid GT-SS uhkeldab tohutu 17-liitrise paagiga, mis on spetsiaalselt selle ratta ja Mastiffi jaoks välja töötatud. Nagu kõik meie mootorrattad, soovisime ka siin säilitada klassikalise Briti mootorratta jooned. Pühendasime palju aega sellele, et uus suurem paak sulanduks harmooniliselt Mutt’i klassikalise joonega. Kaunilt kroomitud Monza stiilis korgiga kaetud uus suurem paak mitte ainult ei näe suurepärane välja, vaid tähendab ka seda, et sa ei pea pikal teekonnal bensiini pärast pidevalt peatuma.
GT-SS on mõeldud pikemateks ja sujuvamateks sõitudeks, seega valisime klassikalised, kuid teesõbralikud rehvid, mis ümbritsevad kroomitud 18-tolliseid velgesid ja aitavad sellel väikesel põristajal teel püsida. Jätkates Briti retrostiilis, valisime kroomitud veljed, mati pinnaviimistlusega alumiiniumist poritiivad, kroomitud esitule, poleeritud spidomeetri ja matid LED-suunatuled. Õige suuna hoidmiseks valisime matthallid käepidemed… sest me armastame natuke erilisemat stiili siin Muttis.
Vaadake lähemalt ja märkate GT-SS-il mõningaid ülikenasid detaile veel: meil on need ägedad LED-suunatuled, esitule kinnitused, mati viimistlusega alumiiniumist kahvli kinnituspoldid ja anodeeritud mustad lenksu kinnitused.
Suure kilomeetreid neelava paagi rõhutamiseks valisime retroliku läikiva musta ja tuhkhalli värvikombinatsiooni, mis jätkub küljepaneelideni. Klassikalised mustad käepidemed sobivad suurepäraselt kauni, kontuurse musta istmega, mis on käsitööna viimistletud ja spetsiifiline ainult GT-SS mudelile. Et jätkata stiilselt, näete seal töötlemata matti roostevabast terasest väljalaskesüsteemi ja kui te seda veel kuulnud pole, minge kontrollige üle ja käivitage, see laseb kuuldavale Mutt mootorrattale omase ainulaadse madala müdinaga summutiheli.
Meil on ka uus tugevdatud alumiiniumist õlipaak ja õlitäitekork, näete et need väikesed detailid meenutavad 1970. aastate Briti mootorrattaid, ja need tõstavad Mutt mootorratta massist esile.
Liikudes tagumise osa suunas, leiame kroomitud 18-tollise tagumise ratta ja rehvi, kroomitud amortisaatorid, kroomitud käepidemed, lühikese harjatud alumiiniumist poritiiva ja muidugi väikese alumiiniumist LED-tagatule. Paiknedes klassikalises kahe amortisaatoriga toruraamis, on pommikindel GN mootor kütusepritsega, et oleks piisavalt jõudu ning muidugi on sellel Muttil 5-käiguline käigukast, neutraali indikaator, elektriline starter ja kõik muu, mida ootate kaasaegselt mootorrattalt.
Seega, kui sul on pisut peenem maitse, siis Mutt GT-SS on ideaalne mootorratas pikemateks kruiisideks, linnasõitudeks või muidugi maanteedel kihutamiseks.
250cc |
||
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti | |
Käigukast | 5 käiguline manuaal | |
Võimsus: | 17hp / 13kw | |
Päärdemoment | 18 Nm | |
Tippkiirus: | 110 km/h | |
Istme kõrgus: | 810mm | |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2060mm 810mm 1150mm |
|
Tühikaal: | 130kg | |
Kütusepaak: | 15l | |
Jahutus | Õhkjahutus | |
Starter: | Elektriline | |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse | |
CO2 | 66g/km | |
Ülekanne | Kett | |
Heitmenorm: | EU5 | |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras | |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga | |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) | |
Raam | Twin Shock |