GT-SS
Traditsiooniline Mutt – lõbus ja sõge – klassikalises briti ülikonnas
Millistest ideedest sündis GT-SS?
Kas väikese kubatuuriga mootorratastel läbitakse päriselt ka pikki vahemaid? Kindel jah! Meil on kliente, kes on meie mootorratastega käinud kõikjal – Londonist risti üle terve Euroopa ja tagasi.
GT-SS on loodud pikkadel distantsidel sõite silmas pidades, aga kui tahad oma mootorrattal lihtsalt lähimasse pubisse ennast näitama minna, saad seda vabalt teha.
Kahe rehviga maa peal
Pikkadeks ja sujuvateks sõitudeks disainitud GT-SSile valisime klassikalise, kuid maanteesõbralikuma rehvi, mis istub 18-tollisel kroomitud veljel ning muudab ratta käsitlemise eesootavatel teedel mugavaks.
Briti retrostiili jätkates valisime sellele mudelile kroomitud rattad, sametise viimistlusega alumiiniumist poriplekid, kroomitud esitule, elegantse spidomeetri ning mattviimistlusega LED-suunatuled. Õiget suunda aitab hoida erilahendusena loodud matthall lenks. Meile siin Muttis erilahendustega kraam meeldib!
Lähemal vaatlusel märkad GT-SSi juures superlahedaid väikeseid detaile: ägedad viimistletud LED-suunatuled, esitule kinnitused, mattviimistlusega esihargi korgid ja mutrid ning stiilsed mustad anodeeritud lenksukinnitused.
Asi on alati detailides
Valisime musta ja naturaalvalge värvikombinatsiooni, kõrvutatuna kõrgläikega mustade külgpaneelidega, et uut suurt paaki täies ilus välja tuua. Klassikalised mustad käepidemed sobituvad ideaalselt kontuuritud sadulaga, mis on viimistletud käsitööna ning kujundatud spetsiifiliselt GT-SSile.
Eriilmelisuse ja erilahenduste lainel jätkates juhime tähelepanu mattviimistlusega jõulisele väljalaskesüsteemile. Muide, kui sa pole selle häält kuulnud, siis on aeg seda mudelit oma käega katsuda ja käima panna. Väljalaskesüsteemi häälestus on see, mis annab Muttile selle ainulaadse madala tuksuva hääle.
Niisiis, kui sinu maitsele vastab midagi veidi rafineeritumat, siis pikemateks kruiisimisteks, linnas kolamiseks või isegi külateedel rehvi põletamiseks on sulle ideaalne ratas Mutt GT-SS.
GT-SS
Tehnilised andmed
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti |
Käigukast | 5 käiguline manuaal |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw |
Päärdemoment | 10 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h |
Istme kõrgus: | 790mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2020mm 810mm 1090mm |
Tühikaal: | 117kg |
Kütusepaak: | 15l |
Jahutus | Õhkjahutus |
Starter: | Elektriline |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse |
CO2 | 57g/km |
Ülekanne | Kett |
Heitmenorm: | EU5 |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras |
Rehvimõõt: | 120/90-18 ees & 130/80-18 taga |
Pidurid | ABS |
Raam | Twin Shock |
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti |
Käigukast | 5 käiguline manuaal |
Võimsus: | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 18 Nm |
Tippkiirus: | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2060mm 810mm 1150mm |
Tühikaal: | 130kg |
Kütusepaak: | 15l |
Jahutus | Õhkjahutus |
Starter: | Elektriline |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse |
CO2 | 66g/km |
Ülekanne | Kett |
Heitmenorm: | EU5 |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras |
Rehvimõõt: | 120/90-18 ees & 130/80-18 taga |
Pidurid | ABS |
Raam | Twin Shock |