FSR
Mida see ratas teeb?
Ta paneb su linnas ringi kimama nii et sa näed samal ajal äge välja!
Mis koostisosadest valmistatakse FSR? Esiteks kõige paremad palad meie klassikalisest valikust: kaksikamordiga raam, neljataktiline ühe silindriga mootor ja madal, agressiivne poos. Seejärel lisame tilgakese midagi ainulaadset, mida oskavad teha ainult Mutt’i mehed.
Tahtsime luua Mutt’i, millel oleks sportlik vibe. Olgu, meie versioon sportlikkusest võib olla natuke erinev enamus inimeste omast, ja FSR ei konkureeri kindlasti Isle of Man’il, kuid kas me hoolime sellest – kindlasti mitte. See on Mutt – madal ja karm mootorratas, mis kiirgab seadusetu kohandatud võidusõidumasinuse vibe’i.
FSR peamine erinevus meie teiste mudelitega on uued kerged 17-tollised valualumiiniumist rattad, millel on kurjad asfaldirehvid. See kombinatsioon võimaldab sul FSR-i korralikult kaldesse visata või otsejoones tuuri anda. Veidi väiksema rattaga kaasneb madalam istmekõrgus. Kui sul ei ole jalgau nagu Crazylegs Crane’il või kui sulle lihtsalt meeldivad madalal istuvad rattad, siis FSR on just sulle. Tegelikult on sellel pisikesel vallutajal kõige madalam istmekõrgus kõigist meie ratastest.
Vaadates hoolikalt, märkad mõningaid teisi vingeid detaile, mida varem pole näinud. Vaid vaata neid kauneid käsitsi valmistatud TIG keevitatud roostevabast terasest porilaua kinnitusi, päris terav, eks? Ära unusta ka uusi tagumisi gaasiamorte, mis aitavad hoida FSR-i kindlalt asfaldil. Kahvlit pidi ülespoole liikudes jõuad juhtraudade juurde. Need on meie alumiiniumist madala tõusuga juhtrauad, nagu paljudel meie ratastel. Kuid vaata neid kergeid alumiiniumist ja kummist käepidemeid ning ‘Mutt Motorcycles’ juhtraua otste kaunistusi. Jah – siin areneb välja kindel teema…
Liikudes paagi juurest tahapoole leiad vinge madala profiiliga istme, millel on Alcantara-stiilis kate. Seejärel jõuame tagasi kergest anodeeritud alumiiniumist osadeni. Superlahedate suunatule kinnitusklambriteni, juhi ja kaasõitja jalatugede ning käiguvahetajani. Pane tähele ka ägedaid küljeplaate ja summuti kuumakaitsekatet, mis annavad FSR-ile madalal istuva tänavaspordi vibe’i.
Seega, oled siis tänavakakleja või kimad kusagil looduses, FSR paneb sul suu kõrvuni naeratama.
125 cc |
250cc |
|
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti | |
Käigukast | 5 käiguline manuaal | |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 10 Nm | 18 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 760mm | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2000mm 810mm 1070mm |
2000mm 810mm 1100mm |
Tühikaal: | 117kg | 130kg |
Kütusepaak: | 14l | |
Jahutus | Õhkjahutus | |
Starter: | Elektriline | |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse | |
CO2 | 57g/km | 66g/km |
Ülekanne | Kett | |
Heitmenorm: | EU5 | |
Veljed & Rehvid | 17 tolli, Valuvelg | |
Rehvimõõt: | 120/70-17 Ees 130/70-17 taga | |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) | |
Raam | Twin Shock |