Akita
Kaunilt brutaalne ja eritellimusel valminu tunne,
mida saad ainult MUTT mootorrattaga.
Akita näeb välja nagu oleks see tahutud tahkest graniidist. Mutt’i DNA jookseb läbi Akita kere esiosast tagumikuni, kuid oleme sellele lisanud mõned keerdkäigud, et muuta see tõeliseks tänavapurustajaks.
Alustades kahe amortisaatoriga raamist ja neljataktilisest ühe silindrilisest jõuallikast, rullub Akita 18-tollistel ratastel, millel on roostevabast terasest mustad alumiiniumveljed, mähituna sügavamustriga rehvidega, et tagada kogu Mutt-i tähenduslikkus. Tagumised gaasiamordid aitavad hoida Akita raami kindlalt mustal asfaldil.
Esimene asi, mis kindlalt silmadevahel lööb, on paak – ja veel milline paak! See on 17-liitrine ristkülikukujuline heaolu allikas, mis annab Akitale täielikult ülimusliku seisuse. Nagu suur John, “laia õla ja kitsa puusaga”, nii et kõik teavad, et tema polnud see, kes sinu käest vastu pead sai. Nii suure paagi tõttu tegime uue kauni ja madala profiiliga lühendatud pruuni istme. See on kõige lühem iste mille oleme oma ratastele paigaldanud ja see aitab tõepoolest väärikat kütuseanumat esile tuua.
Kui vaadata ratast lähemalt, näete veel mõnda õnnestunud aktsenti, mida pole varem näinud. Alustades edemesest otsast, näete neid kauneid käsitsi valmistatud, harjatud, TIG-keevitatud roostevabast terasest porilaua kinnitusi. Detail, mida teistel ratastel lihtsalt pole.
Liikudes kahvlit ülespoole, jõuate juhtrauni. Need on meie alumiiniumist madala tõusuga lenksud, nagu nähtud paljudel meie ratastel – kuid vaadake neid kergekaalulisi alumiiniumist ja kummist käepidemeid ja kaubamärgiga otsi. Saatan on kindlasti detailides.
Liikudes tagasi mööda suurt Bluto paaki leiate veel uusi kujunduselemente. Mustad kergekaalulised anodeeritud alumiiniumosad üliõhukeste uute näidikuklambrite, lühikeste juhi- ja kaassõitja jalatugede ning puuritud alumiiniumist käiguvahetajaga.
Linnas või maal, kus iganes on sinu kodu – Akita on seal lahe.
125 cc |
250cc |
|
Mootor: | 1 silindriline – 4 takti | |
Käigukast | 5 käiguline manuaal | |
Võimsus: | 11hp / 8.2kw | 17hp / 13kw |
Päärdemoment | 10 Nm | 18 Nm |
Tippkiirus: | 97 km/h | 110 km/h |
Istme kõrgus: | 790mm | 810mm |
Pikkus: Laius: Kõrgus: |
2020mm 810mm 1080mm |
2060mm 810mm 1150mm |
Tühikaal: | 117kg | 130kg |
Kütusepaak: | 17l | |
Jahutus | Õhkjahutus | |
Starter: | Elektriline | |
Toitesüsteem: | Delphi sissepritse | |
CO2 | 57g/km | 66g/km |
Ülekanne | Kett | |
Heitmenorm: | EU5 | |
Veljed & Rehvid | 18 tolli, Kodarad – poleeritud roostevaba teras | |
Rehvimõõt: | 120/90-18 Ees & taga | |
Pidurid | Kombineeritud (CBS) | ABS |
Raam | Twin Shock |